پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انفجار بیروت

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی، حادثه انفجار در بندر بیروت را به ملت، دولت و پارلمان این کشور تسلیت گفت و اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و کمک‌ها به لبنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمد باقر قالیباف امروز (چهارشنبه) در نطق پیش از دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دل‌های ما در حادثۀ مصیبت‌بار دیشب در بندر بیروت سرشار از غم و اندوه شد، قلب‌های مردم ایران با مردم داغدیده لبنان همراه و همدرد است؛ این حادثه را به ملت قهرمان لبنان، دولت و پارلمان این کشور، مجاهدان حزب الله و برادرم سید حسن نصرالله رهبر عزیز مقاومت، تسلیت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: از خداوند برای جانباختگان والامقام این حادثه علو درجات، برای مجروحین حادثه صحت و شفای عاجل و برای خانواده‌های این جانباختگان و عموم مردم قهرمان لبنان به خصوص اهالی صبور بیروت، صبر و سلامت مسئلت می‌کنم.

وی ادامه داد: ایران مثل همیشه آماده هر گونه همکاری و ارائه کمک‌های انسان دوستانه به لبنان است و از هلال احمر و نهادهای امدادی می‌خواهم در اسرع وقت به کمک برادران مان و آسیب دیدگان این حادثه دردناک بشتابند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha