شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آقا حسینی

حوزه/ حجت الاسلام آقا حسینی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت: صداقت، امانت داری، خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل از  ویژگی های برجسته خبرگزاری حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام بهاء الدین آقا حسینی، صبح امروز با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین از انعکاس برنامه ها و فعالیت های حوزه های علمیه و روحانیون قدردانی نمود.

امام جمعه شهر محمدیه ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی عنوان کرد: خبرنگاری به عنوان یک رسالت و مسئولیتی خطیر است و بحمدالله خبرنگاران حوزه به دنبال نام و نشان نیستند، بلکه به دنبال جلب رضایت خداوند و خدمت به بندگان هستند.

حجت الاسلام آقا حسینی بیان کرد: امروز خبرنگاران و اصحاب رسانه متعهد در ایران خط بطلانی بر دروغ پردازی های بنگاه های دروغ پراکنی در دنیا کشیده اند

وی ادامه داد: خبرنگاران در مواقعی که نقد سازنده کردند جامعه رو به پیشرفت رفته است و اگر جامعه خبری نتواند به خوبی قلم بزند، سبب عقب ماندن جامعه خواهد شد.

 ویژگی های خبرگزاری حوزه

امام جمعه شهر محمدیه انعکاس کامل برنامه ها و فعالیت های حوزه های علمیه و روحانیون را توسط خبرگزاری حوزه، ارزشمند و ستودنی دانست و بیان کرد: بنده به صورت جدی خبرگزاری حوزه را رصد می کنم، ولی آنچه که در این رسانه جایش خالی است عدم انعکاس اخبار نماز جمعه شهرستان هاست که جا دارد خبرگزاری حوزه به این بخش نگاه ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام آقا حسینی به ویژگی برجسته خبرگزاری حوزه پرداخت و عنوان کرد: صداقت، امانت داری، خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل، ویژگی برجسته خبرگزاری حوزه می باشد که توانسته فعالیت ها واخبار مرتبط به حوزه های علمیه وروحانیت را به خوبی انعکاس نماید.

جبهه استکبار با تمام توان در مقابل ملت ایران صف آرایی کرده است

در ادامه، حجت الاسلام عباس افشار، مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام آقا حسینی، امام جمعه محمدیه، گفت: تعیین روز خبرنگار برای بزرگداشت یاد و خاطره فداکاری های شهید صارمی و همه شهدای عرصه خبر و پاسداشت مقام و منزلت خبرنگار، بیانگر اهمیت و جایگاه رفیع رسانه است.

مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین عنوان کرد: نقش رسانه ‌ها در پرسشگری، سرعت، دقت و صحت  اطلاع‌ رسانی و خبر رسانی حائز اهمیت است و همین امر رسالت خبرنگاران را بسیار برجسته و مهم می‌کند.

وی ادامه داد:  امروز در شرایطی هستیم که جبهه استکبار با تمام توان در مقابل ملت ایران و انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده و دشمن با تمام امکاناتش و همه ابزار رسانه‌ای به جنگ مردم ایران و نظام اسلامی آمده است و مقابله با این جریان از رسالت های خبرنگاران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha