پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عباس محمدحسنی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی به فرمانده کل ارتش، تصویب اهدای پرچم و نشان فداکاری از سوی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی(ع) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، تصویب اهدای پرچم و نشان فداکاری از سوی فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) به دانشگاه افسری امام علی(ع) را تبریک گفت.

‌متن پیام به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

دانشگاه افسری امام علی(علیه السلام) را سال‌هاست که با عنایت ولی امر مسلمین جهان، «فیضیه ارتش» می‌نامیم و با وصف «مهد تربیت مالکان اشتر زمان» می‌شناسیم. دانشجویانش را آنگونه که رهبر عزیزمان فرمودند، «ذخیره امید» می‌دانیم و قامت مقتدرشان را هراس دل دشمنان می‌بینیم. قریب چهل سال از آغاز دفاع مقدس گذشته و در این اربعینی که گذشت، در هر فتح‌الفتوحی، نقش امضای یکی از همین مالکان شهید را زینت طرح و نقشه رزم دیده‌ایم.

عنایت رهبر معظم انقلاب و فرمانده معزز کل قوا به این دانشگاه کثیرالشهید، در آستانه عید غدیر خم و در استقبال چهلمین سال آغاز حماسه، یادآور حماسه‌های این قلل رفیع شهادت است. کسانی در مقام امید مقتدا و ملت که در اوج بصیرت، جان در طبق اخلاص نهاده و بدون هراس، تا سنگر فرماندهی دشمن پیش‌ می‌رفتند و تشنه شهادت بودند؛ بزرگانی علی سیرت و مالک صفت، همچون صیاد، فلاحی، نامجوی، کلاهدوز، ستاری، آب‌شناسان، منفرد نیاکی، کشوری و ۱۱۸۴ شهید این دانشگاه.

عنایت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مد ظله‌العالی) و اهدای پرچم و نشان فداکاری در بزرگداشت ۱۱۸۴ شهید دانشگاه افسری امام علی‌(علیه‌السلام) را به جناب‌عالی که خود از سابقه دانش‌آموختگی، استادی و فرماندهی همین دانشگاه مقربان برخوردار هستید و آحاد کارکنان ارتش، خصوصاً دانش‌آموختگان و خانواده بزرگ شهیدان این دانشگاه تبریک عرض می‌کنم و توفیقات بیشتر سروقامتان ارتش حزب‌الله را در مسیر مجاهدت و ایثار از درگاه الهی مسئلت دارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس محمدحسنی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha