پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 912702
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
غدیرخم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر از تبلیغ چهره به چهره در بین بانوان و تبیین فلسفه غدیر و ولایت مداری به همت خواهران مبلغه خبر داد.

آرزو فلاحی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه در آستانه عید سعید غدیر برنامه های متعددی به همت اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول(س) الشتر برگزار خواهد شد، گفت: تبلیغ چهره به چهره در بین بانوان و تبیین فلسفه غدیر و ولایت مداری به همت خواهران مبلغه صورت خواهد گرفت. 

وی برگزاری نمایشگاه کتاب غدیر، دیدار با سادات شهرستان، توزیع بسته های فرهنگی و ... با رعایت پروتکل های بهداشتی را از برنامه های مهم تبلیغی مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر در روز عید غدیر برشمرد . 

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر با اشاره به اینکه باید برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه از ظرفیت های تبلیغی استفاده کرد، افزود: ترویج و تبیین فرهنگ غدیر و ولایت مداری نباید تنها مختص به هفته ولایت و روز غدیر باشد، بلکه فعالیت ها و برنامه های مرتبط با غدیر باید در تمام سال اجرا شود . 

فلاحی نیا با اشاره به اینکه باید جوانان توانایی دفاع استدلالی از مکتب اهل بیت(ع) بویژه واقعه غدیر را داشته باشند، گفت: باید برنامه های منسجم و هدفمندی در این رابطه برای جوانان در جامعه اجرا شود تا در این زمینه به بصیرت افزایی بپردازند . 

وی در پایان یادآور شد: ارتقا سطح معرفتی و بینشی جامعه نسبت به موضوع ولایت مداری و ولایت پذیری سرلوحه اجرای برنامه های عید غدیر قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha