جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمک مومنانه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: از آنجایی که زمان از بین رفتن ویروس منحوس کرونا مشخص نیست، لازم است تا زمانی که این بیماری وجود دارد، امداد رسانی‌ها هم در جامعه استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در آغاز مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در همدان، اظهار داشت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم استمرار کمک‌های مومنانه، در جلساتی با حضور مسئولان سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی و آستان قدس مقرر شد تا این رزمایش در سه مرحله اجرا شود.

وی با اشاره به زمان های مورد نظر برای اجرای مرحله دوم کمک های مومنانه، گفت: دهه امامت و ولایت، دهه اول ماه محرم و دهه آخر صفر، ایامی است که در آن کمک های مومنانه در استان انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: در مرحله اول کمک های مومنانه آسیب‌شناسی‌هایی توسط قرارگاه انجام شد که که در این مرحله هم بنا بر همان اطلاعات به یاری آسیب دیدگان از کرونا خواهیم شتافت.

وی با تاکید بر اینکه در تمامی این مدت، مسئولان و مردم پای کار خدمت رسانی بودند، گفت: از آنجایی که زمان از بین رفتن این ویروس منحوس مشخص نیست، لازم است تا تا زمانی که این بیماری وجود دارد، امداد رسانی‌ها هم در جامعه استمرار داشته باشد.

امام جمعه همدان در پایان صحبت های خود، بر لزوم سوق دادن نذورات و خیرات ماه محرم و صفر به سمت اقشار کم برخوردار جامعه تاکید کرد و گفت: بسیاری از مردم در این دوماه نذرهای فراوانی را هر ساله انجام می‌دهند، اما امسال به دلیل شیوع این ویروس شرایط متفاوت است و لذ بهتر است تا این نذورات مردمی را در مسیر کمک به فقرا صرف کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha