جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س)

حوزه/ مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها از افزایش مخاطبان این واحد در فضای مجازی به بیش از ۱۱ هزار نفر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام جعفری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: معاونت فرهنگی و معارف قرآن و عترت در سال ۱۳۹۹ برنامه ها و سند محتوایی خود را در چهار عنوان حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، نماز و رزق حلال با هفت محور زیارت و حضرت معصومه سلام الله علیها، مبارزه با فساد، استکبارستیزی، مبارزه با اشرافی گری، تبیین ولایت ائمه و ولایت فقیه، سبک زندگی اسلامی و معنویت و اخلاق دنبال کرده است.

وی اضافه کرد: بر اساس این عناوین و محورها از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان مردادماه ویژه برنامه‌های نیمه شعبان با شعار انتظار، رمضان با شعار صبر، رزق حلال با شعار هوالرزاق، دهه کرامت با شعار فدای دخترم، عفاف و حجاب با شعار عفاف سبک زندگیست و دهه ولایت با شعار روایت ولایت در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در این راستا در اداره امور خانواده این معاونت، در بخش تولیدات فضای مجازی برای مخاطب کودک و نوجوان ۱۵۰ عکس نوشت، دو نرم افزار اندرویدی، ۳۵ کلیپ تصویری، ۲۰ پادکست صوتی، ۱۷ عنوان مسابقه و تولید سه سرود با استفاده از توان و ظرفیت داخلی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در موضوعات سند محتوایی در سال ۱۳۹۹ تولیدکرده است.

وی ادامه داد: با فعالیت‌های صورت گرفته در بخش کودک و نوجوان اداره امور خانواده مخاطبان این بخش در فضای مجازی از ۲ هزار به ۱۱ هزار مخاطب افزایش داشته است.

جعفری تصریح کرد: اداره امور خانواده در کنار دیگر بخش‌های حرم مطهر در دهه کرامت جشنواره مردمی کرامت را با شعار ” خدمت کریمانه، همدلی به سبک اهل بیت(ع)” در چهار محور فدای دخترم، مسابقه بزرگ حدیث کرامت، پویش آذین بندی محلات و اعزام سفیران کریمه به پنج استان مختلف دنبال کرده که در مجموع ۲۶ هزار و ۴۶۸ نفر در آن شرکت کردند.

وی گفت: اداره خانواده همچنین با تشکیل و راه اندازی مرکز تماس جهت ارتباط با بیش از ۲ هزار تشکل مردمی با ۵ میز خدمت، تشکیل و راه اندازی مرکز ارتباط مجازی جهت ارتباط با ۶۰ کانال مجازی مردمی پر مخاطب با بیش از ۵۰۰ هزار مخاطب با دو میز خدمت و ارتباط با سازمان‌ها و نهادهای عضو شورای بزرگداشت دهه کرامت به فعالیت پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha