چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه ولایت فقیه از برکات چشمه جوشان غدیر است، گفت: امروز هم تبعیت از امامین انقلاب در واقع بیعت با امیرالمومنین(ع)، و لبیک به پیام آسمانی پیامبر خاتم(ص) است.

حجت الاسلام پیام ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و دهۀ امامت، اظهار داشت: عید غدیر روز اکمال دین، اتمام نعمت و تضمین ماندگاری اسلام ناب محمدی(ص) است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور در ادامه با تمسک به کلام حضرت امام(ره) در خصوص پیام مهم عید غدیر که فرمودند «ولایتی که در حدیث غدیر آمده است به معنای حکومت است»، گفت: اسلام با دارا بودن تمامی لوازمات حکومت داری و برنامه های همه جانبه برای زندگی بشر و رسیدن به کمالات معنوی، انسانها را به سر منزل مقصود می رساند.

وی تصریح کرد: جریان غدیر نوید الهی است که ریشه در حکومت انبیاء داشته، تا به پیامبر خاتم(ص) و سپس به امامان معصوم(ع) رسیده و در عصر غیبت ولی فقیه عهده دار آن است.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: تمامی مسائل اسلام ممزوج در صلاح و فلاح انسانهاست و در مکتب غدیر به روشنی مسیر ادارۀ جامعه، مباحث حکومت اسلامی و رهبری امامین انقلاب هم، ریشه در آن پیام آسمانی دارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه ولایت فقیه از برکات چشمه جوشان غدیر است، ادامه داد: امروز هم تبعیت از امامین انقلاب در واقع بیعت با امیرالمومنین(ع) و لبیک به پیام آسمانی پیامبر خاتم(ص) است.

حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: همچنان‌که پیام غدیر جهانی بود و به گوش دنیا رسید، امروز هم امامین انقلاب در مسیر تحقق اهداف الهی، به دنبال نشر و گسترش برکات امامت و ولایت در دنیا بوده و هست.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شکست داعش و مبارزه با استکبار جهانی، برغم تشدید تحریم‌های ظالمانه، تنها با تمسک به پیام جهانی غدیر امکان پذیر بوده و هست.

وی در پایان، اشارۀ رهبری حکیم در خصوص کمک مؤمنانه به اقشار کم برخوردار در «بحران کرونا» را برگرفته از صفات عملی صاحب غدیر دانست و گفت: مشکلات جامعه یکی پس از دیگری به همت مردم انقلابی برطرف خواهد شد، اما خیانت جریان تحریف با کوچک‌نمایی توان داخلی و بزرگنمایی توان دشمن، جوانان و عموم مردم را در داخل مأیوس و دشمن را نیز به تشدید تحریم ها ترغیب می‌کند، فراموش نشدنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha