جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا بازدید از روزنامه ولایت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا گفت: خبرنگاران می توانند امید مردم را افزایش دهند و در راستای رفع مشکلات جامعه به خوبی گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا امروز با حضور در دفتر روزنامه ولایت قزوین، از تلاش های خبرنگاران قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، اظهار کرد: نقش رسانه ها در دنیای امروز غیر قابل انکار است و حجم گسترده ای از اطلاعات که همه روزه توسط رسانه ها منتقل می شود و مردم زمانشان را برای پیگیری این مطالب می گذرانند نشان دهنده نقش عظیم رسانه ها در جوامع امروزی است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: با بررسی تاریخ نمونه های بسیاری را می توان یافت که تأثیرات رسانه ها را نشان می دهد و این مهم نیز بر اهمیت این موضوع می افزاید.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه وظیفه یک خبرنگار یادگیری، آموزش، اندیشه ورزی، هدایت و انتخاب صحیح است که باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: خبرنگاران در کنار مسئولان نقش مهمی را در امر خدمت رسانی ایفا می کنند و از آنجا که اصحاب رسانه با انتظارات مردم بیشتر آشنا هستند لذا رسانه ها در کاهش مشکلات مردم بسیار تأثیرگذارند.

 وی ادامه داد: خبرنگاران می توانند امید مردم افزایش دهند و در راستای رفع مشکلات مردم به خوبی گام بردارند.

حوزه علمیه قزوین را به مردم بشناسانیم 

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی ضمن گلایه از عدم معرفی ظرفیت حوزه علمیه قزوین به مردم به خصوص نسل جوان از سوی رسانه ها، بیان کرد: روزنامه ولایت که یکی از قدیمی ترین نشریات قزوین می باشد باید ارائه گر و معرف پتانسیل مدارس حوزه های علمیه باشد تا مردم و بویژه  جوانان از پیشینه درخشان آن اطلاع داشته باشند.

وی اظهار کرد: استان قزوین یکی از قدیمی ترین حوزه های علمیه را شامل می شود و مدارس علمیه آن بیش از ۴۰۰ سال سابقه دارند که باید بیش از پیش معرفی و شناسانده شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شما دست اندرکاران روزنامه باید تاریخ حوزه علمیه، پیشینه علمای مطرح این شهر، نقش حوزه های علمیه در فضای فرهنگی و همچنین برنامه های فرهنگی، علمی و پژوهشی آن را به خوبی منعکس و منتشر کنید که این کار در آینده برکات فراوانی در بر خواهد داشت.

در ادامه سید عبدالعظیم موسوی، مدیر مسئول روزنامه ولایت قزوین ضمن قدردانی از توجه مدیر حوزه علمیه قزوین به مدارس علمیه و علما، بیان کرد: روزنامه ولایت قزوین در سال ۱۳۸۸ مجوز روزنامه را از وزارت ارشاد دریافت نمود و خوشبختانه توانسته ایم در بخش‌های مختلف این روزنامه پیشینه علما و حوزه های علمیه قزوین را به خوبی منتشر کنیم که این روند در آینده با جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha