جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 912846
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
بندر بیروت

حوزه/ جامعةالمصطفی‌العالمیه، در پی انفجار مهیب بیروت، که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم لبنان شد، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعةالمصطفی‌العالمیه، در پی انفجار مهیب بیروت، که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم لبنان شد، پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

انفجار مهیب در بیروت، که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم عزیز لبنان شد، آزردگی شدید قلبی دوستداران لبنان را به همراه داشت.

در این انفجار، که در اثر آتش‌سوزی در انبار حاوی مواد منفجره روی داد - متأسفانه- تعداد بسیاری از مردم جان باختند و انسان‌های بی‌گناه زیادی زخمی شدند و آسیب زیادی به زیرساخت‌های اقتصادی لبنان وارد آمد.

آنچه تألم ملت و دولت لبنان و دوستداران ملت لبنان را در این شرایط دوچندان می‌سازد، تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی و نقض مکرر حریم هوایی لبنان و نیز سوءاستفاده دشمنان محور مقاومت از این حادثه خون‌بار است.

با توجه به تحریم‌های ظالمانه امریکا علیه لبنان عزیز، که در ماه‌های اخیر صورت پذیرفته است و نیاز شدید مردم لبنان به دریافت کمک از کشورهای دیگر برای التیام زخم واردآمده به دل دردمندان، ضرورت دارد هر چه زودتر تحریم‌های مزبور برداشته و از بروز فاجعه‌ای انسانی جلوگیری شود.

جامعةالمصطفی‌العالمیه ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت عزیز لبنان، خواستار لغو تحریم‌های اعمال‌شده از سوی امریکای جنایتکار علیه لبنان، توقف حملات کورکورانه رژیم صهیونیستی، کمک انسان‌دوستانه همه دغدغه‌مندان از سراسر جهان و تعیین تکلیف و مجازات عوامل مؤثر در وقوع این رویداد تلخ است.

جامعةالمصطفی‌العالمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha