جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 912847
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
استاندار قم

استاندار قم با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار بر ضرورت تکریم و قدردانی شایسته از زحمات خبرنگاران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام بهرام سرمست استاندار قم  بدین شرح است:


در دنیای نوین امروز و در عصر پویایی اطلاعات و شتاب سریع تحولات، نقش و اهمیت کلیدی خبر، خبرنگاری و رسانه بر هیچ کس پوشیده نیست. مجموعه عناصری وابسته و درهم تنیده که زنجیره اصلی نظام اطلاع رسانی را تشکیل داده و در پرتو آن نیاز بشر به کسب اطلاعات و کشف حقایق تأمین می شود. در این میان خبرنگاری، رکن فعالیت رسانه ای و خبرنگار شخصیتی ارزشمند، عنصری جریان ساز و روشنگر است که به عنوان چشمان بیدار و زبان گویای جامعه، نقش برجسته ای را در زمینه خبر رسانی، آگاهی بخشی، فرهنگ سازی و دفاع از حقوق عامه بر عهده دارد.
با توجه به چنین جایگاه و نقش خطیری، دولت تدبیر و امید و مدیریت استان همواره اهمیت ویژه ای برای خبرنگاران و تلاش گران عرصه خبر و رسانه قائل بوده و تکریم و قدردانی شایسته از زحمات این قشر و تلاش برای رفع دغدغه های صنفی و تأمین آرامش آن ها را وظیفه خود می داند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن هفدهم مرداد ""روز خبرنگار"" و تقارن آن با عید سعید غدیر خم را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و اصحاب خبری پرتلاش و زحمتکش استان قم، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات و همراهی آنان در انعکاس اخبار و رویدادهای خبری استان به ویژه در عرصه مقابله با کرونا، توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت حرفه ای، از درگاه حضرت احدیت مسألت دارم.


بهرام سرمست
استاندار قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha