جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انفجار بیروت

حوزه/ امیدواریم با تلاش دولت و ملت لبنان مسببین و مقصرین  این حادثه عظیم به حول و قوه الهی معرفی گردند تا چنانچه اگر کسانی عامدانه  به این جنایت بزرگ اقدام کرده اند، چهره کریه و خوی جنایت کارانه آن ها بر همگان روشن گردد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (علیه السلام) در ابراز همدردی با مردم و دولت لبنان پیرامون حادثه انفجار بندر بیروت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع انفجار مهیب در بندر بیروت لبنان که منجر به کشته و زخمی شدن چندین هزار نفر از مردم  لبنان گردید موجب  تاسف و تاثر فراوان گردید.
 باکمال تاسف بعضی از جریانات و رسانه های غربگرا  به جای همدردی و کمک به مردم لبنان و کم نمودن آلام خانواده های داغدار در یک پروپاگاندای خبری و رسانه ای تیغ حملات خود را به سمت حزب الله لبنان و جبهه مقاومت که سال ها با نثار خون عزیزان همین مرز بوم توانسته اند امنیت پایداری را در لبنان فراهم کنند نشانه رفته و بیم آن می رود که همین امر دستمایه اختلاف افکنی و تفرقه بین احزاب و قومیت های مختلف لبنانی گردد.
امیدواریم با تلاش دولت و ملت لبنان مسببین و مقصرین  این حادثه عظیم به حول و قوه الهی معرفی گردند تا چنانچه اگر کسانی عامدانه  به این جنایت بزرگ اقدام کرده اند،چهره کریه و خوی جنایت کارانه آن ها بر همگان روشن گردد. 
تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (علیه السلام) ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان و مجروحین این حادثه بزرگ وبا اعلام آمادگی در جهت گسیل کمکهای مومنانه وبشردوستانه به آسیب دیدگان این حادثه، ازعموم ملت نوع دوست وایثارگر ایران و همه مسلمانان جهان می خواهد همه امکانات خود را برای یاری رساندن به پیش قراولان جبهه مقاومت ومردم مظلوم لبنان بسیج نمایند
 روابط عمومی تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفرصادق علیه السلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha