جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز خبرنگار

حوزه / دو تن از ائمه جمعه آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت ۱۷مرداد سالروز شهادت محمود صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز ؛ حجج اسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند و حسن مرسلی امام جمعه صوفیان در پیام های جداگانه ای ضمن گرامیداشت ۱۷مرداد  سالروز شهادت محمود صارمی، روز خبرنگار  را به خبرنگاران تبریک گفتند.

متن پیام امام جمعه مرند:

بسمه تعالی
ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی عزیز و دیگر شهدای گرانقدر اصحاب رسانه و اطلاع رسانی، روز خبرنگار به‌ عنوان نماد احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، شفاف، فوری و مقابله با امپراطوری رسانه ای استکبار در دفاع از حقوق ملتهای آزاده بویژه ملل مسلمان را به همه فرماندهان و سربازان جنگ فرهنگی و رسانه ای تبریک می گویم.

این روز یادآور فرصتی است گران‌بها برای پاسداشت مقام شامخ این فرماندهان سربازان عرصۀ اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی که برای بازگویی حقیقت و آگاهی‌بخشی به جامعه و احقاق حقوق ملتها، از هر خطری استقبال می کنند و مناسبتی مغتنم برای تجلیل از خدمات ایثارگرانه همه خبرنگاران مومن و متعهد و دلسوز کشورمان است که با انعکاس صحیح اخبار و رویدادها و نقد منصفانه عملکردها و دفاع از منافع و حقوق ملی به اصول حرفه‌ای خبرنگاری پایبندند.

علی نعمت زاده
امام جمعه مرند

 پیام امام  جمعه صوفیان:

با حمد و سپاس خداوند متعال و با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمامی اهالی رسانه این روز را برهمه مجاهدان این عرصه مخصوصا عزیزانی که قلم را باصداقت وحقیقت برصفحه تاریخ آشنا می کنند تا بتوانند گوشه ای از رنج و گرفتاری ملت عزیز شهرستان شبستر بالاخص بخش صوفیان و منطقه محروم رودقات را برطرف کنند، آنانی که چشم و گوش ملت رشید ما هستند و با انتقال حقایق مسئولان و خادمان ملت را به تلاش و کوشش و خدمت بیشتر آشنا می کنند، تبریک عرض می نمایم.

حسن مرسلی
 امام جمعه بخش صوفیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha