سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شعبانی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تهیه و توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در شهرستان های مختلف استان به مناسبت عید غدیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ، حجت الاسلام  حسن شعبانی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در شهرهای مختلف استان تهیه و توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: از این تعداد،بیش از ۲۵ هزار پرس مربوط به شهر تبریز بوده و پخت غذاها نیز به عهده هیئت های مذهبی شهرها گذاشته شده است تا در شب عید غدیر توزیع کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، مناطق محروم شهرها را در اولویت پخش این غذاها عنوان کرده و گفت: این تعداد غذا در مناطق محروم و در شهر تبریز نیز در مناطق حاشیه نشین شهر توزیع خواهد شد. 

وی، اجرای این طرح را در راستای پویش عید همدلی و کمک مومنانه دانسته و گفت: در ایام محرم و صفر نیز هیات های حسینی در استان با ادامه این پویش، نذورات مردمی را برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و دیگر افراد نیازمند جامعه اختصاص خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha