پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله العظمی حکیم

حوزه/ آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف حادثه انفجار بندر بیروت که منجر به قربانی و مجروح شدن صد ها نفر شد را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در بیانیه ای حادثه انفجار بندر بیروت که منجر به قربانی و مجروح شدن صد ها نفر شد را تسلیت گفتند و با ملت لبنان ابراز همدردی کردند.

بیانیه دفتر آیت الله سید محمد سعید حکیم به شرح زیر است:

حادثه وحشتناک و انفجار بزرگ بندر بیروت که منجر به قربانی و مفقود شدن صد ها تن و مجروح شدن هزاران نفر شد را صمیمانه به ملت عزیز لبنان تسلیت می گوییم و با آنان ابراز همدردی می کنیم. این حادثه فاجعه بار ویرانی بسیاری را در خانه ها و مؤسسات عمومی و خصوصی به بار آورد و به آن خسارت زد و این شهر آسیب دیده و مصیبت زده کرد و بسیاری از اهالی آن آواره شدند که این مسئله موجب غم و اندوه و دردمندی است.

ما ملت گرامی لبنان را به همبستگی، همکاری و تلاش بسیار برای درمان این زخم و عبور از این مصیبت و رنج دعوت می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم که قربانیان را مورد رحمت واسعه خود قرار دهد و به خانواده های آنان صبر و آرامش عطا فرماید و به مجروحان شفای عاجل عنایت کند و این کشور و اهالی آن را در عبور از این فاجعه و کاهش آثار بعدی آن یاری رساند.

ولا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha