شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه در کنار ملت عزیز لبنان هستیم، گفت: غم و اندوه آن‌ها برای ما دردناک است و شادی و مسرت آن‌ها دل ما را شاد می‌گرداند. هر کمک و خدمتی که لازم باشد دریغ نخواهیم ورزید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در پیامی به ملت داغدار لبنان، تأسف و اندوه خود را ابراز کرد.

وی با بیان اینکه فاجعه لبنان قلب ما و همه دوستان را متأثر و متألم ساخت، اظهارکرد: فاجعه انفجاری که در لبنان رخ داد فاجعه‌ای بزرگ بود که قلب ما و همه دوستان را متأثر و متألم ساخت.

آیت الله موسوی جزایری، ضمن تسلیت این فاجعه به سید حسن نصرالله، گفت: این مصیبت عظما را به ملت شریف لبنان و مسئولین به‌ویژه علامه مجاهد حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید حسن نصرالله و خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گوییم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه ما در کنار ملت عزیز لبنان هستیم، بیان کرد: غم و اندوه آن‌ها برای ما دردناک است و شادی و مسرت آن‌ها دل ما را شاد می‌گرداند. هر کمک و خدمتی که لازم باشد دریغ نخواهیم ورزید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha