چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پیام آیت الله سعیدی

حوزه/ آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها پیامی به مناست فرا رسیدن عید سعید غدیر صادرکرد و با تأکید بر لزوم اهتمام نسبت به تبلیغ این روز با هر وسیله‌ ممکن، گفت: از اینکه به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا، امکان دیدار حضوری با مردم شریف و مومن استان قم را ندارم، عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و نماینده ولی فقیه در استان قم پیامی را به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر صادر کرد که به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای خاص و باشکوه به امامت رسیدن امام اول، علی ابن ابیطالب علیه السلام، همواره یکی از مبارک‌ترین اعیاد برای امت واحده اسلامی‌ست.

پیامبر ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله در این روز بزرگ و باشکوه همراه‌ترین یار و یاور خود را بعنوان وصی و جانشین خویش معرفی نمودند و اسلام را با کمک امامت و ولایت، بیش از پیش برای گذر از پیچ و خم‌های سخت و مهم تاریخی مجهز کردند تا این روز همواره سرآغاز جریان باشکوه امامت و ولایت در دین مبین اسلام باشد.

خوب است به مناسبت یوم الله اکبر، خطبه شریف غدیر را مطالعه کرده و از مباحث عظیم اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این دریای سراسر عظمت بهره‌مند گردیم تا همه از وظیفه خود در برابر نقش رهبر و پیشوا در دین مبین اسلام باخبر شویم و مسیر ولایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه داده و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر عج باشیم.

بدیهی است محدودیت‌های بهداشتی این‌روزها چیزی از وظیفه مومنین و شیعیان نسبت به عید غدیر کم نمی‌کند و لازم است محبان و پیروان مکتب اهل‌بیت علیهم السلام در هر جای جهان، با ابزار و وسایل مختلف نسبت به تبلیغ این روز و معارف آن کوشا بوده و به حفظ این امانت بزرگ الهی اهتمام داشته باشند.

اینجانب در جوار بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این روز پربرکت دعاگوی همه مومنان هستم و از اینکه به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا، امکان دیدار حضوری با مردم شریف و مومن استان قم را ندارم، عذرخواهی می کنم.

امید است با عنایت خداوند متعال به زودی شرایط بهبود یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم

سید محمد سعیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha