پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی کاشفی - بسیج سازندگی

حوزه/ کاشفی گفت: در آستانه عید غدیر ۱۲۱ هزار غذا تهیه شده که بیشتر با مشارکت مردمی و مواکب است که در سراسر استان سمنان به عنوان «اطعام علوی» توزیع می‌شود.

مهدی کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، اظهار داشت: پس از دستور و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان سمنان، این قرارگاه کمک مومنانه با همکاری ادارات، سازمان ها و سپاه و بسیج در استان سمنان تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تصریح کرد: در مرحله اول رزمایش حدود هشتاد هزار سبد کالا در سراسر استان توزیع شد که ارزش ریالی این سبد کالا حدود شانزده میلیارد و سیصد میلیون تومان بود.

وی افزود: پس از صحبت های مرحله دوم حضرت آقا که رزمایش مرحله دوم استارت خورد به همت مردم استان سمنان که الحمدالله این طرح از عید قربان شروع شده و تا عید غدیر ادامه دار خواهد بود، حدود بیست هزار سبد کالا را در سراسر استان در دستور کار قرار دادیم که تا هم اکنون که خدمت شما هستیم بیست هزار سبد کالا محقق شد و حدود هزار و هشت صد راس دام سبک و سنگین در عید قربان ذبح گردید که با این سبد های کالا ان‌شاءالله به مردم استان سمنان توزیع خواهد شد.

کاشفی خاطرنشان کرد: توزیع این اقلام در استان سمنان به صورت شهرستانی خواهد بود و با توجه به شناسایی هایی که انجام شده پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک هایی که جمع آوری شده حدود سی درصد این کمک ها توسط ارگان ها از جمله بسیج و سپاه بوده و ۷۰درصد این کمک ها مردمی و خیرین بوده است، گفت: در آستانه عید غدیر ۱۲۱ هزار غذا تهیه شده که بیشتر با مشارکت مردمی و مواکب است که در سراسر استان سمنان به عنوان «اطعام علوی» توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha