پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی آهنین پنجه

حوزه/ مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  متن این بیانیه بدین شرح است: عصر امروز، عصر نظاره، عصر مطالبه، عصر اطلاعات، عصر بیان آزاد دیدگاه و خواسته‌ها و عصر تکنولوژی است؛ امروز به واسطه تکنولوژی و پیشرفت امکانات در اختیار بشر، رصد فعالیت‌ها و انتقال دیدگاه‌ها بسیار آسان‌تر و در دسترس‌تر شده و به همین بیان، نقش و جایگاه خبر و اطلاع‌رسانی ارزنده‌تر و ویژه‌تر شده است.
امروز اطلاعات و اخبار ارزش بسیار بالایی پیدا کرده و این نقش ارزنده و بی‌مثال خبرنگاران را در جامعه بشری نشان می‌دهد؛ قلم خبرنگار در دنیای امروز با مطالبه‌گری و انتقال اطلاعات می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کرده و بشر را به سمت کمال و معرفت جامع رهنمون سازد.
خبرنگاران در دنیای امروز افسران مقابله با جریان زر و زور و قدرت هستند و به واسطه همین توان انتقال اطلاعات می‌توانند نقش موثری در آگاهی بخشی به جامعه داشته باشند. آنچه جایگاه این قشر فرهیخته و ارزشمند جامعه را هر روز در بین مردم بالاتر می‌برد، نقش آگاهی بخشی و مطالبه‌گری آنها در برهه‌های مختلف است.
جایگاه خبرنگار در کشور ما نیز خصوصا در شرایط و روزهای اخیر بیش از پیش نمایان شد؛ در روزهایی که عموم مردم ما برای جلوگیری از انتشار یک ویروس منحوس و حفظ جان، در خانه‌ها ماندند، این خبرنگاران بودند که هم‌تراز و همراه با کادر بهداشت و درمان و نیروهای جهادی در خط مقدم مقابله با کرونا قرار گرفته و نقش آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم را ایفا کردند که اگر نبودند امروز پای اطلاع‌رسانی و موج رسانه‌ای آگاهی بخشی به مردم در مورد ابعاد مختلف این ویروس، لنگ می‌زد.
اینجانب 17 مرداد، روز خبرنگار را به همه صاحبان اندیشه و قلم، تلاشگران عرصه خبر و رسانه و ادامه‌دهندگان راه مسیر شهدای خبرنگار خصوصا شهید صارمی صمیمانه تبریک و تهنیت  عرض کرده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری«مدظله العالی» به نام سال «جهش تولید» نامگذاری شده شاهد تعامل و همدلی، همکاری و همفکری هر چه بیشتر خبرنگاران در مسیر توسعه و آبادانی کشور و شهر مقدس قم، خصوصا پیشرفت روزافزون صنعت برق و بهبود خدمات رسانی به مردم باشیم.

مهدی آهنین پنجه ، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل  شرکت توزیع نیروی برق استان قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha