جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار دادستان‌های کل کشور با آیت الله یزدی در جامعه مدرسین حوزه
عکس آرشیوی

حوزه/ آیت الله یزدی بر لزوم وجود اتحاد و انسجام در بر طرف کردن مشکلات مردم، استان و کشور تاکید کردند و ابراز داشتند: در این مدت باقی مانده دولت، مجلس شورای اسلامی باید همکاری و هماهنگی با قوه مجریه داشته باشد تا مشکلات مردم حل و رفع شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه عید غدیرخم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی  با آیت الله یزدی رئیس شورایعالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار وگفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین  ذوالنوری، علیرضا زاکانی و احمد امیر آبادی در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم گزارشی از فعالیت های استانی خود و همچنین عملکرد چند ماهه مجلس ارائه کردند.

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تحلیل مسائل کلان کشور به ارائه ی گزارشی از برنامه های آتی مجلس برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در ایام کرونا پرداختند.

نماینده مردم شریف قم در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم وجود اتحاد و انسجام در بر طرف کردن مشکلات مردم ، استان و کشور تاکید کردو ابراز داشت:در این مدت باقی مانده دولت ، باید همکاری و هماهنگی با قوه مجریه داشته باشید تا مشکلات مردم حل و رفع شود.

آیت الله یزدی ضمن تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر با ابراز خرسندی از این دیدار برای نمایندگان مردم شریف استان قم آرزوی موفقیت کرد و گفت: قم پایگاه نظام و انقلاب است و نمایندگان قم در سطح ملی فعال باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha