پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی

جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه، تجسم امانت‌داری و بازوان جریان ساز اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

وی در این پیام خبرنگاران را وجدان بیدار جامعه، تجسم امانت‌داری و بازوان جریان ساز اجتماعی دانست و گفت: خبرنگاران با تکیه‌بر ظرفیت اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در مسیر شفاف‌سازی، مبارزه با فساد، شناسایی دغدغه‌های مردمی، معرفی ظرفیت‌های قانونی و پیوند اندیشه‌های کارشناسی به اجرایی گام‌هایی مؤثر و ماندگار برمی‌دارند.

جوکار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قلم و اندیشه به‌ویژه شهیدِ خبرنگار محمود صارمی و فرارسیدن روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه به‌ویژه اصحاب و فعالان رسانه در استان یزد تبریک گفت و اظهار داشت: از درگاه خداوند منان سلامتی و توفیق روزافزون در مسیر روشنگری و جریان سازی مؤثر باهدف سرعت بخشی به حل مشکلات مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را مسئلت دارم.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امید که به سهم خود زمینه‌ساز تحقق عدل و انسانیت تا ظهور مهدی موعود (عج) باشیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha