جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم - امام جمعه تبریز

حوزه /نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی طی پیامی اعلام کرد: جشن و دیدار عیدانه غدیر امسال برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ”

عید سعید غدیر خم «عیدالله‌الاکبر» و هویت شعیه است. اما امروز که جامعه بشری در تلاطم مبارزه با ویروسی منحسوس و بی رحم است، اصل بر اجرای کامل دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا است، موضوعی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظلله العالی) هم بوده است.

معظم له در سخنرانی زنده تلویزیونی به مناسبت عید قربان بیان فرمودند “همه سوگواران حسینی، هیأت‌ها و مداحان موظفند به هرچه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌کند، عمل کنند، زیرا موضوع بسیار مهم است”. با عمل به توصیه‌های ایشان، در راستای حفظ سلامتی اهالی خطه آذربایجان، جشن و دیدار با شکوه عید غدیر که با سبقه‌ای چند دهه‌ای در منزل والد گرامی اینجانب برگزار می‌شد، امسال برگزار نخواهد شد.

با آرزوی صحت و سلامتی برای همه برادران عزیز و خواهران بزرگوار و دعا جهت شفای عاجل همه هم میهنان مومن و انقلابی که در بیمارستان ها و منازل بستری هستند، امیدوارم با نصرت پروردگار منان از این آزمون الهی سربلند بیرون بیایم.

سید محمد علی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha