پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
غدیر

حوزه / حجت الاسلام علی بخشی گفت: واقعه غدیر به اندازه همه رسالت پیامبر اکرم (ص) اهمیت دارد، چرا که بر اساس فرموده قرآن اگر  در غدیر  پیام ولایت علی (ع) ابلاغ نمی شد، رسالت پیامبر (ص) ناقص می ماند.

حجت الاسلام حمید علی بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت: همگان در جامعه اسلامی باید شکرگزار این عید بزرگ الهی باشند و اهمیت آن را درک کنند البته  مردم ایران  مانند هر سال به گرامیداشت این عید بزرگ اهتمام ویژه خواهند داشت.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان افزود: پیامبر اکرم (ص) بعد از غدیر فرمود که امروز من نعمت را برای شما تمام کردم یعنی همه چیز به حد اعلاء رسید و تنها آرزوی پیامبر گرامی که همانا سرنوشت جامعه اسلامی بود برآورده شد.

وی ادامه داد: در حقیقت غدیر تلاشی در جهت وحدت مسلمین است و مسلمانان می ‌توانند با محوریت غدیر، شبهات مطرح شده در مورد ولایت  را برطرف  سازدند.

حجت الاسلام علی بخشی، بقای اسلام را در سایه احیای حقیقت دین در بعثت رسول الله (ص) غدیر و عاشورا دانست و عنوان کرد: واقعه غدیر خم حقیقتی عظیم است که باید برای احیای و توسعه آموزه ها و تعالیم آن تلاش کرد و تداوم  انقلاب اسلامی نیز تداوم احیای غدیر و مکتب اهل بیت (ع) است، لذا غدیر زمینه ساز ظهور ولی عصر (عج) محسوب می شود پس وظیفه سنگینی در قبال غدیر داریم.

مدیر مدرسه علمیه  تاکستان تصریح کرد: اعلام ولایت حضرت علی (ع) به عنوان ادامه راه نبوت و معرفی امیرالمومنین (ع) به عنوان بالاترین فضیلت ها و یک نماد بی بدیل از زوایای غدیر است.

وی افزود: واقعه غدیر به اندازه همه رسالت پیامبر اکرم (ص) اهمیت دارد، چرا که بر اساس فرمایش قرآن اگر  در غدیر  پیام ولایت علی (ع) ابلاغ نمی شد رسالت پیامبر (ص) ناقص می ماند و با ابلاغ آن بود که دین و رسالت پیامبر کامل شد.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha