پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمازجمعه رستاق

حوزه/ مسئولین، اقدامات فوری در زمینه معیشت و زندگی مردم از جمله مهار قیمت ها و هدایت نقدینگی به سوی تولید را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام مصطفی دلاوری در آئین عبادی سیاسی و وحدت بخش  نمازجمعه امروز ۱۷ مردادماه  در میعادگاه نمازجمعه عزآباد رستاق باتبریک عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: غدیر و انتصاب امیرالمومنین علی (علیه السلام) از سوی خدای متعال  به امامت و ولایت، نعمتی بزرگ است که همگان باید شکر این نعمت را به جا آورند و در ترویج فرهنگ غدیر هرکسی به وسع و توانی که دارد به وظیفه خود عمل کند.

وی در خطبه دوم به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران و مدیران کانال های خبری منطقه رستاق تبریک گفت و از زحمات آن عزیزان در راستای اطلاع رسانی اخبار مربوط به نهاد نمازجمعه رستاق قدردانی کرد.

امام جمعه بخش رستاق استان یزد به تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان پرداخت و بیان کرد: عده ای نباید دست به تحریف دستاوردهای انقلاب بزنند و مردم را از انقلاب و نظام ناامید کنند و یا در موضوع تحریم ها نباید آدرس غلط به مردم داد .

حجت الاسلام دلاوری تصریح کرد: همان طوری که رهبر بزرگوار انقلاب فرمودند، هدف دشمن از تحریم این است که  ملت را به ستوه آورد و دولت و کشور را به سوی ورشکستی بکشاند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولین باید اقدامات فوری در زمینه معیشت و زندگی مردم انجام دهند از جمله اینکه قیمت ها را مهار نموده و نقدینگی را به سوی تولید هدایت کنند.

خطیب جمعه رستاق همچنین به توصیه مقام معظم رهبری در رابطه با عزاداری ماه محرم هم اشاره کرد و  گفت: همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما باید تابع دستورالعمل های وزارت بهداشت  در راستای برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم باشیم .

حجت الاسلام ولاوری در پایان گفت:  با مراکز تولیدی اطراف منطقه رستاق که آلودگی محیط زیستی ایجاد می کنند و باعث آزار و اذیت مردم می شوند برخورد کنند و آنها را موظف به اجرای قوانین محیط زیستی کنند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha