جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 913051
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خبرنگاران عزیز تلاش کنند با نشر اخبار درست همیشه روحیه امید، نشاط و امیدواری را میان مردم تقویت کنند تا مردم نسبت به آینده امیدوار باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز با حضور در برنامه پیام، با تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب قلم و رسانه گفت: روحیه زیبای سوژه یابی خبرنگاران برای انتشار اخبار دست اول بسیار ستودنی است، اما در این بین خبرنگاران عزیز تلاش کنند اقدامات مثبت در جامعه را بیش از هر موضوعی بیان کنند.

امام جمعه تبریز، خبرنگاری را وجدان گویای بشریت و حرف های او را روشن بخش هر واقعیت دانست و افزود: خبرنگاری یک واژه نیست، بلکه یک راه است، شخصیتی جریان ساز و حقوقی که ریشه در تاریخ و جریانات تاریخ بشری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه خبرنگاری از جمله مشاغل شریف و سخت است، ادامه داد: این شغل به عشق و علاقه نیاز دارد و خبرنگاران، نقش مهمی در انعکاس اخبار و افزایش سطح آگاهی های مردم دارند .

وی اظهار کرد: آگاه سازی خبرنگاران تاثیرات بسیار زیادی در فرهنگ و رفتارهای اجتماعی دارد، به همین دلیل لازم است خبرنگاران عزیز همواره ارزش های اخلاقی و  حرفه ای مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، خبرنگار را رابط بین مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: از همه خبرنگارانی که در پوشش اخبار مدافعان سلامت و ارائه آخرین گزارش ها از آخرین وضعیت جامعه در مواجه با ویروس منحوس کرونا زحمت کشیدند، قدردانی می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha