پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی امام جمعه ساری

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی هفدهم مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، با صدور پیامی هفدهم مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

روز "خبرنگار" را که نشان از اهمیت کار عاشقانه این قشر شریف و زحمت کش است تبریک می گویم.

 خبرنگاران، التیام بخش آلام مردم و زبان گویای صدای نارسای آنان اند. روحیه ی حق جویی و حق گویی، در کنار روحیه سادگی و اخلاص آنان، همواره مثال زدنی است. "خبرنگار"، گستره، تاثیر و عمق نفوذ قلم و بیانش بر همگان آشکار اما خود در پس واژگان و تصاویر با نجابتی ستودنی ناپیدا است و با دقت، سرعت و دلسوزی، لحظه های ماندگار را ثبت و ضبط می کند.

همزمانی "روز خبرنگار" با عیدالله الاکبر، "غدیر خم"، بار دیگر یادآور این نکته است که اگر "خبرنگاران"،  واقعه ی بزرگ غدیر و پیام رسول اعظم صلی الله علیه و آله و سلم  را در این روز، به خوبی و با صحت، دقت و حفظ امانت، بدون هرگونه دست درازی و تحریف، به نسل های بعد می رساندند شاهد بسیاری از ناگواری های بشر، بخصوص مسلمانان، در طول قرون پس از آن نبودیم.

بار دیگر، با گرامیداشت یاد شهید "صارمی"، این روز را به این قشر زحمتکش تبریک گفته امیدوارم با همت مسئولان امر، برخی موانع و مشکلات فراروی آنان به زودی مرتفع گردد.

سلام و درود خدا بر "خبرنگاران" جهادگر و شهیدی که در میدان های مختلف، سرافرازانه پا به پای ملت بزرگ ایران اسلامی ایستاده و لحظات ناب و حماسه های بی نظیر آنان را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم جاودانه ساختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha