جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اطعام غدیر

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به توزیع ۸ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام غدیر در یزد، گفت: خانواده کادر درمان اطعام غدیر دریافت می‌کنند.

محمدحسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به موقوفات غدیر در شهرستان یزد، گفت: در شهرستان یزد تقریباً ۵۰ موقوفه مرتبط با غدیر داریم که برخی از این موقوفات درآمدی ندارند و برخی نیز هرساله اجرای نیات را به‌خوبی انجام می‌دهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد بابیان اینکه برخی از موقوفات قید مکان دارد و باید در همان‌جایی که شخص وقف کننده تعیین کرده اجرا شود افزود: برخی دیگر از موقوفات غدیر به‌صورت عام اجرا می‌شود که با پخت غذا و توزیع بین نیازمندان و مردم عادی انجام می‌گیرد.

وی، یکی از برنامه‌های روز عید سعید غدیر توسط اوقاف شهرستان یزد را توزیع ۸ هزار پرس غذا تحت برنامه اطعام غدیر اعلام و خاطرنشان کرد: این اطعام با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تهیه و بسته‌بندی خواهد شد که بخشی از آن توسط امامزادگان شهرستان و برخی نیز در موقوفات دیگر انجام می‌گیرد.

کاظمی اظهار کرد: برخی از این اطعام بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود و برخی نیز بین خانواده‌های کادر درمان در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha