پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم تبیین معارف غدیری برای نسل جوان آن هم از طریق شیوه های جذاب و مؤثر تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، تبریک عید سعید غدیر خم بر همه محبان و شیفتگان ولایت امیرالمؤمنین(ع) اظهار داشت: هر کس در هر لباسی که قرار دارد، نسبت به تبیین و ترویج معارف اهل بیت(ع) و به خصوص بیان حقانیت ولایت امیرالمؤمنین(ع) به سهم خود وظیفه دارد و طبعاً در این میان رسالت روحانیون، وعاظ و مبلغین بسیار سنگین و کلیدی است.

وی افزود: امسال که متأسفانه به جهت شرایط کرونایی، امکان برگزاری مراسم های ویژه غدیر مثل سال های گذشته فراهم نیست اما ما باید از طریق رسانه ها و فضای مجازی، مساله غدیر را برای آحاد مردم به خصوص نسل جوان آن هم به شیوه های جذاب و تأثیرگذار تبیین کنیم.

استاد حوزه علمیه همچنین با اشاره به اهمیت بحث ولایت و امامت در شریعت مقدس اسلام گفت: در اهمیت عید غدیر و چنین روزی همین بس که پروردگار عالم در آیه معروف به تبلیغ، اعلام ولایت امیرالمومنین علی(ع) را  اکمال دین و اتمام نعمت عنوان کرده و فرموده که اگر پیامبر این مأموریت را انجام دهد، رسالت خود را کامل نکرده و ناتمام گذاشته است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha