جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدموسوی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره تلاش غربی ها برای بهره برداری از انجار بیروت، گفت: غربی ها از طریق این حادثه به دنبال سیطره سیاسی بر لبنان هستند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان ضمن تبریک عید امامت و ولایت، بیان داشت: عید غدیر خم بزرگترین و مستندترین سند بر وجوب ولایت و امامت در اسلام است. در این روز رسما امامت و ولایت توسط رسول اکرم ابلاغ شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه انفجار بیروت اشاره کرد و افزود: متاسفانه چند روز گذشته شاهد یک حادثه دلخراش در بندر بیروت بودیم که این حادثه خسارت های جانی و مالی بسیار برای مردم لبنان به دنبال داشت و از چندین زاویه قابل تحلیل، گمانه زنی و تفسیر است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه برخی از کشورها در این حادثه به نوعی نافع می باشند، گفت: انفجار در بندر بیروت را به نوعی باید تضمین کننده ثبات برخی از کشورها و رژیم جعلی اسرائیل دانست، که این امر احتمال دخالت و یا حمله نظامی به این انبار را بیشتر می کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار عنوان داشت: از سوی دیگر برخی از کشورهای جهان مترصد چنین فرصتی بودند که سیطره سیاسی خود در منطقه را برای بار دیگر احیا کنند که این امر در سخنان و تحرکات دیپلماسی مکرون رئیس جمهور فرانسه به خوبی مشهود بود.

استاد حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: به نظر می رسد غربی ها دوست دارند کمک های بشردوستانه را به دستاویزی برای نفوذ سیاسی در لبنان تبدیل کنند که این امر هم احتمال یک توطئه نظامی در این حادثه را تقویت می کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با توجه به پیچیده شده توطئه های دشمنان امروز نیازمند بصیریت و بینش سیاسی و انقلابی هستیم. اگر خدایی ناکرده نتوانیم دشمنان واقعی جهان اسلام به ویژه انقلاب اسلامی را بشناسیم، بی شک در برابر توطئه های آنان آسیب پذیر خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha