جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معبودی

 حوزه/ حجت الاسلام معبودی گفت: رزمایش کمک مؤمنانه در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع دست اندر کاران رزمایش کمک مؤمنانه در سپاه قزوین،  ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت: ولایت مداری و پیروی از امامت، پیغام اصلی و هدف نهایی غدیر برای امت اسلامی در تمامی اعصار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: ایجاد وحدت بین امت اسلامی و ولایتمداری و پیروی از امامت و ولایت از پیام های مهم  واقعه غدیر است.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده اسلام در صدد ضربه زدن به ولایت فقیه هستند، عنوان کرد: در عصر حاضر در جامعه اسلامی اطاعت و پیروی از خط امامت و ولایت فقیه وظیفه همگانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، رزمایش کمک مؤمنانه را در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی مؤثر دانست و بیان کرد: متأسفانه امروز شاهد وضعیت خوبی برای افراد کم درآمد از نظر اقتصادی نیستیم و لذا اینگونه رزمایش ها در بهبود وضعیت شرایط بسیار مؤثر است و همه باید کمک کنیم تا عادی شدن شرایط این اقدامات خیرخواهانه ادامه دار باشد

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مؤمنانه در استان و سراسر کشور و لبیک مردم  به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بیان کرد: خوشبختانه شاهد اقدامات بسیار خوبی در مبارزه با کرونا و کمک به آسیب دیدگان کرونایی از سوی مردم ایران بودیم که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام معبودی در پایان اظهار کرد: جا دارد از همه کسانی‌که این روزها در راستای مبارزه با کرونا و خدمات‌رسانی به مردم استان تلاش می کنند، صمیمانه تشکر کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha