پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در رزمایش کمک های مومنانه در سطح شهر همدان به مناسبت عید غدیر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در این بازی دنیا پیروزی قطعا از آن خداوند است، پس چه بهتر اینکه شما جوانان گل زن این بازی باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، به مناسبت عید غدیر و در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب، مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان با لبیک به ندای رهبر خود صحنه های زیبای دیگری را در اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه رقم زدند.
در یکی از این مراسم‌ها که عصر امروز به همت ادوار تشکل‌های دانشجویی همدان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تعبیر این دنیا به زمین بازی اظهار داشت: در این بازی دنیا پیروزی قطعا از آن خداوند است، پس چه بهتر اینکه شما جوانان گل زن این بازی باشید.
وی با بیان اینکه باید سعی کنیم تا نقش ما تماشاچی نباشد، مطرح کرد: باید تمام تلاش خود را در این راستا قرار دهیم که خداوند در این بازی ما را به کار گیرد و در آن به ایفا نقش بپردازیم.
نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: همان طور که در یک مسابقه، مربی تیم به ظرفیت های بازیکن خود نگاه می کند، ما نیز باید با بالابردن ظرفیت خود، از فرصت های موجود بهترین استفاده را ببریم.
وی با تاکید بر اینکه امیدواریم به برکت این ایام مشکلات از جامعه اسلامی رخت ببندد، مطرح کرد: باید از هیئت ها و جامعه مذهبی تشکر ویژه ای داشته باشیم، چرا که در این مدت یکی از گروه هایی که بیشترین رعایت را در زمینه بیماری انجام دادند، همین بچه های هیئت بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha