جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانواده شهدا

حوزه/ دیدار خانواده شهدا با دکتر زاکانی و مطالبه حجاب وعفاف قم و اعتراض به ترویج بی قانونی وبی حجابی درقم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از خانواده شهدا جهت مطالبه حجاب و عفاف و اعتراض به ترویج بی قانونی وبی حجابی درقم با دکتر زاکانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

برپایه این گزارش: این دیدار با حضور خانواده سردار شهید مهدی زین الدین،همسر شهید کازرونی،همسر شهید حجت الاسلام والمسلمین مهدی تقوی، همسر شهید مدافع حرم نبی لو، مادر شهید مدافع حرم عبدالصالح زارع، خواهر شهید مدافع حرم جلالی نسب، خواهر شهید مدافع حرم مهدی لطفی نیاسر، خواهر شهیدان مجید و اسحاق اسحاقی، دختر و خواهر و همسر شهیدان حاج حمزه، امیر و حاج عباس اسحاقی و خواهر شهید غلامرضا اسحاقی برگزار شد.

دکتر زاکانی در این دیدار ضمن تبریک عیدسعید غدیرخم به خانواده های معظم شهدا،  از آنان به خاطر توجه به مسئله مهم حجاب وعفاف و امر به معروف تشکر کردند و از آنان خواست که این مطالبه برحق را از مسئولین داشته باشند و پیگیر این مطالبه باشند.

وی افزود: امروزه با ترویج و تقلید سبک زندگی غرب مواجه‌ایم که این تقلید در قم به صورت سازماندهی شده درحال انجام است تا قم را از کانون انقلابی بودن دور و سرد کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: لازم است توجه ویژه صورت بگیرد که کوتاهی در این زمینه جبرانش بسیار سخت است؛ دو معیار برای انجام این مهم داریم که اگرعملی شود مشکلات حل می شود و آن بیانات حضرت امام(ره)  و حضرت آقا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha