جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجۃ الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اهل فرهنگ توجه کنند که برای ماندگارسازی پیام‌های انقلاب باید هنر متعالی را در صحنه داشته باشیم و تقویت این تفکر و این راه می‌تواند تقویت نظام و انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار اعضای دبیرخانه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در مراکز استان‌ها، اظهار کرد: جشنواره فیلم مقاومت در خراسان شمالی توسط هنرمندان و بسیجیان هنرمند برگزار می‌شود که این یکی از افتخارات این حوزه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: بسیجیان هنرمند در این میدان خوش درخشیدند و باید مسئولین امر از این ظرفیت و استعدادها حمایت کنند؛ چراکه برای استان و منطقه افتخارآفرین هستند.

وی افزود: باید از کسانی که با نگاه ارزشی و تاریخی به مقاومت و دفاع مقدس نگریسته و درس‌های آن را برای نسل جدید ترسیم و کار ماندگار می‌کنند حمایت لازم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه مسئولان باید این‌ها را ببینید و از این هنرمندان به‌صورت عملی حمایت کنند، گفت: اهل فرهنگ توجه کنند که برای ماندگارسازی پیام‌های انقلاب باید هنر متعالی را در صحنه داشته باشیم که یکی از بهترین عرصه‌های هنر، فیلم‌سازی است و تقویت این تفکر و این راه می‌تواند تقویت نظام و انقلاب اسلامی باشد.

دشمن در عرصه مقابله با جبهه مقاومت به یأس رسیده است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انفجار لبنان، اظهار کرد: حادثه مهیب لبنان مصیبت دیگری بر مصائب شد که اساس و ریشه آن باید روشن شود.

وی افزود: در این موقعیت که جهان اسلام در جبهه مقاومت درخشش بزرگی داشته، شاید دشمنان قصد داشتند این موفقیت‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دشمن به مرحله یأس رسیده و از راه‌های عادی نمی‌تواند با جبهه مقاومت بجنگد؛ زیرا توان مقاومت در برابر جبهه مقاومت را ندارد لذا مانند زمان انفجار حزب جمهوری اسلامی کارهای یأس گونه انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در ماه‌های اخیر دولت خوبی در لبنان سر کار آمده بود که با توافق حزب‌الله اقدامات مناسبی انجام می‌داد؛ لذا شاید دشمنان و بدخواهان با انجام این انفجار در پی بر هم زدن این شرایط بوده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به تلاش جبهه مخالف برای متصل کردن این انفجار به حزب‌الله، گفت: حزب‌الله در لبنان و سید حسن نصرالله با متانت و سنگینی اوضاع را مدیریت می‌کند و اخیراً هم افرادی قصد داشتند انفجار لبنان را به حزب‌الله منتسب کنند که سید حسن نصرالله پاسخ شایسته‌ای به آن‌ها داد.

وی تصریح کرد: دشمنان اثرگذاری حزب‌الله را در لبنان و سوریه دیده‌اند و می‌خواهند این‌گونه حزب‌الله را مورد هجمه قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha