شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین احمدعلی یوسفی

حوزه/ مسئول مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه در پیامی درگذشت حجت‌ الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان عضو شورای فقهی بانک مرکزی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی یوسفی مسئول مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه در پی درگذشت حجت‌ الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

عروج روحانی فاضل اندیشمند حضرت حجت‌ الاسلام والمسلمین دکتر سید عباس موسویان که از اساتید و صاحب نظران برجسته اقتصادی حوزه‌های علمیه و مجامع دانشگاهی، نهادهای حاکمیتی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند را به محضر مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، اساتید، شاگردان و آشنایان بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و رحمت الهی برای ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای کلیه وابستگان را از خداوند منان خواستاریم.

جدّ و جهد علمی، نشاط و پویایی پژوهشی و آثار بجامانده در کنار اخلاق نیکو و رفتار شایسته ایشان‌، چهره درخشانی را از وی بجا گذاشته است.

امید است حوزه‌های علمیه، مجامع دانشگاهی و نهادهای علمی و حاکمیتی در استفاده از نظریات ایشان برای نقش آفرینی نسبت به خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری بیش از پیش کوشا  باشند.

احمدعلی یوسفی

مسئول مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدعلی رنج کشیده IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    باسمه تعالی ضایعه درگذشت استاد بزرگ اقتصاد اسلامی مرحوم حجت الاسلام موسویان را به همه ملت ایران به خصوص اهل بیت ایشان تعزیت و تسلیت عرض می نمایم. محمدعلی رنج کشیده
  • بانک IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    سلام ایشان از موافقان طرح جدید بانکداری مجلس بود... روحش شاد