جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید مهدی اصل نژادی

حوزه/ مسئول امور صیانتی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از آغاز مصاحبه ورودی این حوزه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی اصل نژادی، مسئول امور صیانتی مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت: کل داوطلبان ورود به حوزه علمیه آذربایجان شرقی برای مصاحبه بصورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهدشتی دعوت خواهند شد.

وی افزود: داوطلبان، توسط اساتید مشاور و دیگر اساتید حوزه علمیه استان ، بصورت چهره به چهره مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام اصل نژادی به منابع مصاحبه اشاره کرد و گفت: در زمینه احکام عمومی، عقیدتی، مباحث خانوادگی و شخصیتی، افراد مورد مصاحبه قرار می گیرند و در صورت کسب امتیاز لازم، به طرح میثاق طلبگی دعوت می شوند.

وی اضافه کرد: پذیرش طلاب در حوزه  علمیه آذربایجان شرقی به صورت متمرکز خوهد بود و  پذیرش نهایی، مشروط به موفقیت در مصاحبه  شفاهی، تحقیقات و طرح اختبار و تثبیت خواهد بود.

مسئول امور صیانتی مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی اشاره ای به زمان مصاحبه کرد و گفت: مصاحبه ورودی از روز سه شنبه (۲۱ مردادماه) در مدیریت حوزه استان برگزار خواهد شد ( زمان دقیق مصاحبه برای داوطلبان اطلاع داده می شود)

وی در پایان افزود:  اولویت ما جذب داطلبانی است که از هر جهت آمادگی لازم را برای طی دوره طلبگی و سرانجام، پوشیدن لباس روحانیت و خدمت به دین مقدس اسلام را داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha