پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری چهارمین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهر چغادک خبر داد.

حجت الاسلام رضا خدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، از برگزاری چهارمین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهر چغادک خبر داد و اظهار داشت: در این مرحله ۳۰۰ بسته معیشتی، ۲۵۰ بسته پروتئینی، ۳۰ هزار قرص نان رایگان، دو هزار پرس غذای گرم توسط گروه جهادی شهید برونسی شهر چغادک و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر اجرای طرح «هم سفره با همسایه» و اهدای ۱۰۰ بسته شادانه با پویش ملی عیدانه توسط گروه جهادی شهید برونسی را از دیگر برنامه های این رزمایش عنوان کرد و گفت: علاوه بر این تعداد هزار و پانصد بن کارت از طرف کمیته امداد چغادک به مددجویان در این رزمایش اهدا شد. همچنین بالغ بر ۵ هزار پرس غذا و دیگر کمک‌های مومنانه در ایام غدیر توسط ستاد غدیر شهر بین مؤمنین توزیع گردید.

امام جمعه چغادک با اشاره به دیگر اقدامات و کارهای انجام شده در این رزمایش، افزود: علاوه بر این تعداد ۲۰ دستگاه یخچال فریزر توسط کمیته امداد به نیازمندان تحویل داده شد.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: همچنین در امتداد رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه گروه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از سوی مؤسسه قرآنی رقیه ریحانة الحسین(س) شهر چغادک تعداد ۱۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی(شامل مرغ، برنج، حبوبات، ماسک و...) تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

امام جمعه چغادک اضافه کرد: در روز عید سعید قربان نیز تعداد ۲۰ رأس گوسفند و هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ به وزن هزار و ۹۵۰ کیلو گوشت قربانی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال، توسط نیکوکاران به ویژه مرکز نیکوکاری حضرت زهرا(س) بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد چغادک توزیع شده است.

حجت الاسلام خدری افزود: توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان(برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و...)، اهدای دو دستگاه کولر و دو دستگاه یخچال به نیازمندان، پرداخت هزینه ثبت نام ۵۰ نفر از دانش آموزان نیازمند، پرداخت هزینه کتاب ۵۰ نفر از دانش آموزان نیازمند، ایجاد گروه غدیر لبیک امام زمانم جهت آشنایی کودکان با غدیر و حضرت علی(ع)، راه اندازی هشتگ در فضای مجازی و تولید محتوا در فضای مجازی و انتشار آن، برگزاری مسابقه حفظ خطبه غدیز و توزیع ژتون نان بین خانواده های نیازمند به مبلغ ۳۰ میلیون ریال توسط گروه جهادی شهیده سیده معصومه رفاهی و تولید ماسک با شعار «فقط به عشق علی» توسط گروههای جهادی و توزیع آن بین شهروندان از جمله کارهایی است که دهه امامت و ولایت توسط بسیج حوزه مطهره شهر چغادک اجرا شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha