پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرماندار

حوزه/ فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: خواسته ها و مطالبات قانونی و به حق مردم نباید روی زمین بماند و با تلاش مضاعف باید مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی یکشنبه نوزدهم مرداد در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اهمیت رسیدگی به درخواست های مردمی، اظهار داشت: عدم رسیدگی به موقع به مطالبات مردمی باعث هدررفت منابع انسانی و انرژی می شود و مشکلات عدیده ای را به همراه دارد؛ از این رو دستگاه های اجرایی باید با انسجام و هماهنگی برای رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف گام بردارند.

وی با بیان اهمیت استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری در پایداری دشت کاشان، گفت: یکی از راهکارهای متداول در نگهداری آب برای مصارف کشاورزی توجه به آبخیزداری و ایجاد بندهای خاکی و استخرهای ذخیره آب است که با توجه به توپوگرافی منطقه بازدهی خوبی دارد.

رئیس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کاشان، با تأکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام، افزود: برای اتمام پروژه استخر ذخیره آب بزرگ روستای رحق اعتبار 6 میلیارد ریال نیاز است که این مبلغ می تواند گره گشای مشکلات مردم این روستا باشد و از محل اعتبارات شهرستان اختصاص پیدا کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز در ادامه این نشست از همراهی و حمایت های فرماندار کاشان در بحث های مرتبط با جهاد کشاورزی قدردانی کرد.

مهرداد مرادمند از اختصاص بودجه از سوی این سازمان برای قنات ها و بحث های کشاورزی خبر داد و بر لزوم اهتمام جدی برای اتمام پروژه مشارکتی استخر بزرگ روستای رحق تأکید کرد و قول مساعدت و پیگیری داد.

گفتنی است، مرادمند، ریئس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نوزدهم مردادماه به منظور بررسی اعتبارات تخصیصی در حوزه جهاد و پروژه های باقی مانده با حضور در دفتر فرماندار ویژه شهرستان کاشان با علی اکبر مرتضایی دیدار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha