جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام آیت الله سعیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قم با صدور پیامی به دنبال ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان گفت: خبر درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان، خبری اندوهناک و بسیار تأسف‌بار بود. او از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی و از اساتید بنام اقتصاد اسلامی بود که دانشجویان زیادی از خرمن وجودش بهره جستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، در پیامی ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
قال رسول الله صلی الله علیه و آله: مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ وثُلمَهٌ لا تُسَدُّ…
خبر درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان، خبری اندوهناک و بسیار تاسف‌بار بود. او از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی و از اساتید بنام اقتصاد اسلامی بود که دانشجویان زیادی از خرمن وجودش بهره جستند.
او سال‌ها به‌عنوان عضو در شورای فقهی بانک مرکزی، کمیته فقهی بورس، هیات امناء پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دانشگاه امام صادق علیه السلام به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرد.
از جوار مرقد نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ارتحال ایشان را به شاگردان، دوست‌داران و خانواده محترم‌شان تسلیت گفته و رحمت و مغفرت الهی برای ایشان و صبر و استقامت برای بازماندگان، مسئلت دارم.

نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha