جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری-مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام خدری با تقدیر از همه مردم، امنای مساجد و هیئت ها که با رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی سعی جدی در جلوگیری از شیوع بیماری دارند، گفت: مسئولان بهداشت هر چه سریعتر دستورالعمل بهداشتی در ایام محرم را ابلاغ کنند.

حجت الاسلام رضا خدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا در استان از همه مدافعین سلامت در استان و در شهر چغادک که جان خود را به خطر انداخته و پیوسته در ریشه کنی این ویروس منحوس می کوشند صمیمانه تشکر می کنم.

امام جمعه چغادک با تقدیر از همه مردم، امنای مساجد و هیئت ها که با رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی سعی جدی در جلوگیری از شیوع بیماری دارند، گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام محرم و ایام عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مردم مؤمن و عاشورایی و هیئت های مذهبی شهر چغادک براساس نظر مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید برنامه‌ریزی دقیق در راستای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی خواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: البته از ستاد استانی مبارزه با کرونا هم انتظار داریم دستورالعمل‌های خود را به صورت دقیق در اختیار مردم و مسئولان شهر قرار دهند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه قطعاً مردم نسبت به رعایت بهداشت و پروتکل ها پیشقدم هستند، گفت: در این چند ماه اخیر نیز حمایت خود از دستورات بهداشتی را به خوبی در عمل ثابت کرده اند،  برنامه ها و مراسمات مذهبی را تعطیل نموده، در برخی موارد حتی حسینیه ها را تبدیل به کارگاه تولید ماسک و دستکش کرده و گروه های جهادی و مردمی جهت ضدعفونی معابر راه اندازی کردند.

وی ادامه داد: مردم در این ایام همچنین گروه های نیکوکاری و جهادی جهت حمایت از آسیب دیدگان کرونا تشکیل داده و تاکنون چهار رزمایش پربار مواسات و کمک مؤمنانه برگزار کرده اند و در حمایت و کمک به مدافعین سلامت از هیچ اقدامی دریغ نکرده اند که از این جهت مردم شریف، امنای مساجد، بسیجیان عزیز، نیکوکاران، گروه های مردمی و دیگر اقشار واقعاً شایسته تحسین و تقدیر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha