جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جنگ غیرمسلحانه یا جنگ جمعیتی بخشی از جورچین جنگ فرهنگی و تهاجم فرهنگی علیه ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در برنامه پیام با تأکید بر اینکه کشور ما باید به شکل معقول و معتدل به سمت افزایش جمعیت حرکت کند، گفت: جمعیت به عنوان نقطه اصلی ایران قوی، چالش مهمی است که چشم و دلها را نسبت به آینده نگران می کند، از این رو باید در برابر جنگ جمعیتی حرکتی صحیح، خردمندانه و عالمانه داشته باشیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایران اولین هدف استکبار در جنگ جمیعتی است، اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی تاکید کرده بودند؛ یکی از طرح های صهیونیستی استکبار جهانی جنگ جمعیتی یا کاهش جمعیت جهان است و در کنار انواع جنگ هایی که بر علیه ایران انقلابی به عنوان محور مقاومت اسلامی تدارک دیده شده جنگ جمعیتی خطرناک ترین جنگ است چرا که نقطه اصلی قوت ایران را نشانه گرفته اند. وی گفت: دشمنان برای نیروی انسانی ما این گونه می اندیشند چرا که قوام کشور ما به هویت اسلام و ایرانی و انقلابی است و قوّت ایران به جمعیت و نیروی انسانی اوست که عامل قدرت بازدارندگی دفاعی و امنیتی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اظهارات شخصیت های غربی در خصوص کاهش جمعیت جهان، گفت: قدرت های غربی از طریق روش های شیطانی، نظیر اشاعه بیماری های کشنده و بیوتروریسم و اقیم سازی و جنگ افروزی، دیکته سیاست های کنترل جمعیتی را در کشورهای در حال توسعه و به اصطلاح جهان سومی دنبال می کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه استکبار در راستای کاهش جمعیت دنیا به دنبال قتل عام جهانی است، اضافه کرد: یکی از سیاستمداران کهنه کار آمریکایی در گفت‌وگو با وال استریت ژورنال در سال ۲۰۰۹ می گوید از فکر کردن به حمله پیش دستانه علیه تأسیسات هسته ای ایران بپرهیزید و گفت‌وگوها را حفظ کنید، بالاتر از همه بازی طولانی مدتی را انجام دهید چون زمان و آمارهای جمیعتی و تغییر نسل در ایران به نفع رژیم کنونی ایران نیست. 

وی این سیاست را برای همه جهان به خصوص جهان اسلام دانست و ادامه داد: همین شخصیت صهیونیستی می گوید سیاست آمریکا در قبال کشورهای جهان سوم باید سیاست جمعیت زدایی باشد و همچنین مؤسس شبکه سی ان ان معتقد است وضعیت ایده آل این است که کل جمعیت دنیا بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون نفر باشد یعنی ۹۵ درصد جمعیت کنونی باید کم شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: در این راستا بنیان گذار سازمان فرزندآوری برنامه ریزی شده، که بودجه آن توسط خاندان مشهور صهیونیستی تأمین شده است، می نویسد محبت آمیزترین کاری که یک خانواده بزرگ با یکی از نوزادان خود بکند این است که او را بکشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: فیلسوف و تاریخدان نظامی و دانشمند فرانسوی در مصاحبه با مجله ای می گوید جمعیت دنیا باید تثبیت شود و برای این کار باید روزانه ۳۵۰ هزار نفر را حذف کنیم.

امام جمعه تبریز گفت: آگاهی از این جنگ خطرناک است که امام خامنه ای عزیز نسبت به تهدیدات و خطرات ناشی از جنگ جمعیتی چنین هشدارهایی را میدهند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه مسئله کاهش جمعیت مسئله بسیار مهمی است، گفت: برای دشمنان بهترین چیز این است که ایران کشوری باشد با ۲۰ تا ۳۰ میلیون جمعیت که نصف آن کهنسال و میانسال و از کار افتاده باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «بنده معتقدم کشور ما ۷۵ میلیونی نیست، کشور ما کشور ۱۵۰ میلیونی است، کشور ما یکی از نادرترین کشورها در زمینه عمران و آبادانی است».

وی اضافه کرد: معظم له فرمودند «ما اگر دو برابر امروز هم جمعیت داشته باشیم باز هم می توانیم بدون کمترین نیازی به کشورهای دیگر خودمان را به بهترین وجه اداره کنیم».

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با یادآوری اینکه در سال ۱۹۶۶ در تمامی بیمارستان های مربوط به سرخ پوستان برنامه اقیم سازی در دستور کار قرار گرفت، گفت: تا سال ۱۹۷۷ حدود یک چهارم زنان سرخ پوستی به هر دلیلی به بیمارستانی مراجعه می کردند، اقیم شدند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: واکسن های ضدباروری اتحاد جهانی برای واکسینه کردن و مصون سازی افراد انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به یاداشت مطالعات امنیت ملی وزیر سابق امورخارجه آمریکا گفت: وی در این یادادشت تحت عنوان ۲۰۰؛ در سال ۱۹۷۴ نوشت جمعیت جهان باید به ۲ میلیارد نفر کاهش یابد و راه از بین رفتن ۴ میلیارد دیگر را کشف و گسترش ویروس ایدز مطرح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه جنگ جمعیتی و ابعاد روانی آن را نباید دست کم بگیریم، گفت: در دهه ۷۰ میلادی ۱۳ کشور هند، بنگلادش، پاکستان، اتیوپی، مکزیک، اندوزی، برزیل، فلیپین، تایلند، مصر، ترکیه و نیجریه هدف اول این جنگ بود؛ اما از دهه ۸۰ به بعد با پیروزی انقلاب اسلامی کشورهایی مانند جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، عراق، سوریه، لبنان هم در این لیست قرار گرفتند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دو روش جنگ مسلحانه برای نسل کشی و جنگ جمعیتی برای نسل سوزی همزمان مدنظر قرار گرفته است، گفت: صدها هزار کشته، میلیون ها نفر مجروح و بی خانمان در جنگ های ۴ دهه اخیر در منطقه و جهان نمونه بارز جنگ جمعیتی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha