جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وزیر راه و شهرسازی

حوزه/ وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت مسکن خبرنگاران حتمی است، تاکید کرد: این وزارتخانه در حال پیگیری امضای توافقنامه‌ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای این طرح است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی طی گفت و گویی در پاسخ به این پرسش که هر سال در روز خبرنگار از سوی دولت وعده تامین مسکن خبرنگاران داده می‌شود، اما تاکنون محقق نشده است، امسال چه اقدام عملیاتی در این زمینه انجام خواهد شد، گفت: ما به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این پیشنهاد را ارائه دادیم و آن‌ها هم نماینده خود را برای همکاری در این زمینه معرفی کردند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون برای تحقق این امر در حال مذاکره با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم و ان شاءالله بتوانیم در این خصوص به توافق برسیم و در پی آن برنامه‌هایی را بر اساس جغرافیایی که تعیین کنند، برای ساخت مسکن خبرنگاران پیش‌بینی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بی‌تردید ساخت مسکن خبرنگاران حتمی است، منوط بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد، چرا که در شرایط کنونی ما به دنبال آن‌ها هستیم که توافقنامه‌ای را با این وزارتخانه برای اجرای این طرح امضا کنیم.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha