جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بابلسر

حجت الاسلام قلی  پور با بیان این که راه حل درمان اقتصاد بیمار کشورمان، تکیه بر توان و ظرفیت داخلی  است، گفت: اگر توان دولت و مجلس برای حمایت و تقویت از تولید داخل به کار گرفته شود می توان به راحتی از بحران های اقتصادی عبور کرد.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به این که این روزها مردم فشار اقتصادی بسیاری تحمل می کنند، گفت: مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان این که کشورمان از توان و ظرفیت بالایی برای حل مشکلات اقتصادی برخوردار است، افزود: اگر همت مسئولان در این خصوص بیشتر شود به طور حتم می توانیم  شرایط فعلی را با موفقیت پشت سربگذاریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نمی توان همه مشکلات امروز را به تحریم ها نسبت داد، خاطرنشان کرد: بخش مهمی از این مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصادی با آن مواجه هستیم به دلیل سوء مدیریت ها است.

حجت الاسلام قلی  پور با بیان این که راه حل درمان اقتصاد بیمار کشورمان، تکیه بر توان و ظرفیت داخلی  است، افزود: اگر توان دولت و مجلس برای حمایت و تقویت از تولید داخل به کار گرفته شود می توان به راحتی از بحران های اقتصادی عبور کرد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در داخل همواره رویای ارتباط با غرب را در سر می پروراندند، خاطرنشان کرد: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی ارتباط با اروپا و آمریکا نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حمایت از تولید داخل باید جزء اولویت های نخست مسئولان کشور قرار گیرد، افزود: حمایت از توان و تولید داخلی می تواند به رشد و جهش اقتصادی در کشور منجر شود.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که تکیه بر توان و ظرفیت داخل بهترین راه عبور از تحریم های دشمنان است، خاطرنشان کرد: متأسفانه وابستگی اقتصاد کشور به نفت در طول چهل سال اخیر مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که بهترین راه حل مشکلات کشور جهش تولید داخی است، ادامه داد: اگر مسئولان همت کنند و از تولید داخل بیشتر حمایت کنند، به طور حتم می توان به رشد شاخص های اقتصادی در کشور که به کاهش مشکلات معیشتی مردم خواهد انجامید، امیدوار بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha