جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرمانده سپاه کربلا

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح کمک مؤمنانه در استان، از تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد.

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در اجرای مرحله اول موج دوم نهضت کمک‌های مومنانه در فریدونکنار با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح کمک مؤمنانه در استان، از تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد  و گفت: خوشبختانه یک عزم خوبی بین مردم و مسئولان برای کمک به نیازمندان در این شرایط وجود دارد.

وی همچنین از توزیع هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در شهرستان فریدونکنار خبرداد و افزود: بسته های معیشتی با حفظ کرامت انسانی میان نیازمندان توزیع می شود.

مسلمی با بیان این که علاوه بر بسته های معیشتی کمک جهیزیه هم به نیازمندان اهداء شده است، ادامه داد: هدف از این کمک ها، کاهش بخشی از آلام و مشکلات نیازمندان و محرومان در این شرایط سخت کرونایی است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به این که همچنین در دهه امامت و ولایت ۱۰ هزار و ۳۰۰ بسته غذایی در قالب اطعام دهی در میان نیازمندان توزیع شد، خاطرنشان کرد: این کمک ها در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری اجرایی شده است.

وی با بیان این که خوشبختانه رهنمودهای مقام معظم رهبری یک عزم ملی را در اجرای طرح کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات به وجود آورده است، تصریح کرد: در طی ماه های اخیر با این حرکت انسان دوستانه به بخشی از مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه پاسخ داده شد.

 مسلمی با اشاره به این که در این روزهای حساس شاهد یک هم افزایی و همدلی مناسبی میان مردم، مسئولان و گروه های جهادی برای کمک به نیازمندان هستیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم می توان مشکلات ناشی از شرایط سخت دوران کرونا را با همین همدلی و هم افزایی در کشور رفع کرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که مردم در طول ماه های اخیر صحنه های ارزشمندی از کمک به نیازمندان و محرومان جامعه را خلق کردند، افزود: ان شاءالله با تداوم این گونه حرکت های انسان دوستانه بتوانیم از مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در جامعه عبور کنیم.

وی با اشاره به این که صحنه های این روزهای طرح کمک مؤمنانه را یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: مردم ولایت مدار مازندران در طول چهل سال اخیر همواره در همه صحنه ها و عرصه ها خوش درخشیدند و تابع ولایت بوده اند.

مسلمی با بیان این که متأسفانه بخشی از جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه شدند، ادامه داد: اجرای طرح کمک مؤمنانه که با رهنمودهای مقام معظم رهبری در کشور آغاز شد، توانسته همه نهادها، دستگاه های اجرایی و همچنین گروه های جهادی را برای کمک به نیازمندان به صحنه بیاورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha