جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: برای اینکه جوانان متدین انقلابی و جهادی داشته باشیم باید جمعی کار کنیم و در این راستا حلقات صالحین، تشکیلاتی هدفمند برای کادرسازی نیروهای انقلابی و جهادی در کشور اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست با مربیان و سرمربیان طرح شجره طیبه صالحین، با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های بسیج میدان حلقات صالحین و کادرسازی است، افزود: تربیت کادر انقلابی و جهدی کار مهمی است که باید بر روی آن وقت و همت بیشتری بگذاریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: برای اینکه جوانان متدین انقلابی و جهادی داشته باشیم باید جمعی کار کنیم و در این راستا حلقات صالحین تشکیلاتی هدفمند برای کادرسازی نیروهای انقلابی و جهادی در کشور اسلامی است.

وی خطاب به مربیان طرح شجره طیبه صالحین، اظهار کرد: اقدام و فعالیت شما کار سنگین و پربرکتی است؛ زیرا نیروهای جوان و شایسته‌ای در اختیار شما هستند که قرار است ذخایر نظام برای روز مبادا باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: تربیت‌شدگان در حلقه‌های صالحین خود نیروهای دیگری را تربیت کرده و این‌گونه دایره گسترده‌تر می‌شود، جامعه به هم تنیدگی پیدا کرده و حیات طیبه خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: حوزه کاری مربیان و سرمربیان صالحین خداپسندانه است؛ زیرا بخشی از کار خدایی تربیت و انسان‌سازی را بر عهده دارند که کار بسیار سخت و مهمی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به مربیان طرح شجره طیبه صالحین، اظهار کرد: حوزه کاری شما سازندگی انسان، جامعه انسانی و بعد تمدن اسلامی است.

وی تصریح کرد: دستیابی به تمدن اسلامی مستلزم داشتن جامعه اسلامی است؛ اما قبل از آن باید انسان‌های با تفکر دینی داشته باشیم تا به قله بلند تمدن سازی راه پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: یکی از سرمایه‌های ما در این زمینه پیام رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب است؛ ازاین‌رو باید این بیانیه را محور کار خود در حلقات صالحین قرار دهیم.

وی با تأکید بر کار جمعی و تشکیلاتی در این زمینه، اظهار کرد: کار فرهنگی جمعی برکت دارد؛ زیرا در جمع تضارب آرا صورت می‌گیرد و بنا به فرموده امام علی (ع) افکار خود را با هم در معرض داوری قرار دهید و مباحثه کنید؛ زیرا افکار با تضارب و مباحثه قیمتی و با ارزش می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به مربیان و سرمربیان طرح شجره طیبه صالحین، اظهار کر: آرا و افکار خود را در معرض مباحثه قرار دهید تا از لابه‌لای آن‌ها نکات ارزنده‌ای برای تربیت بهتر کادرهای انقلابی استخراج کنید.

وی افزود: در کار جمعی چه فرهنگی، چه سیاسی و چه اقتصادی برکات زیاد است و شما کار جمعی فرهنگی انجام می‌دهید، انقلاب ما هم با همین تشکیلات و کار جمعی فرهنگی پیروز شد؛ اما نخستین شرط کار جمعی این است که از خود عبور کرده و خود را نبینی تا همه با هم جمع شده و برای دستیابی به نتیجه کمک و تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: اگر در جامعه دینی عِده و عُده و عُرضه داشته باشیم قدرت عظیم ایمانی ما بالا می‌رود، مشکلات و کاستی‌های موجود مرتفع شده و مستکبران از ما حریم می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha