جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسن هنرمند

حوزه/خبرنگار و رسانه با مطالبه و پی گیری از مسئولین می تواند نقش مهمی در رفع مشکلات کشور داشته باشد، برای همین برای عملکرد رسانه و خبرنگار بسیار ارزش و اعتبار قائل هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام هنرمند در نشست خبری با اشاره به روز ۲۶ مرداد، روز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: استان قم دارای ۶ هزار شهید، ۱۲ هزار جانباز، ۵۵۷ آزاده، ۲۰ هزار ایثارگر، ۵۰۰ خانواده شهید مدافع حرم است  و تعداد جمعیت این خانواده ها  ۱۰۰هزار نفر می باشد.

مدیر کل بنیاد شهید قم افزود:  همه تلاش خود را برای رفع مشکلات خانواده شهداء، ایثارگران و جانبازان بکار بسته ایم، در این زمینه می توان به توزیع ۱۵ هزار پک بهداشتی، هزار و ۲۳ مورد خدمات مدد کاری در امور آموزش و مشاوره  خانواده، اجتماعی، فردی، طرح پایش سلامت و خدمات دهی به ۱۰ هزار ایثارگر در ایام کرونا و.... اشاره کرد.

وی بیان داشت: مسئله ای که جای گله دارد این است که هنوز این خانواده ها در زمینه هایی مانند مسکن، شغل و... مشکلاتی دارند و با وجود پی گیریهای متعدد، اما در مواردی اقبالی برای رفع مشکلات این خانواده ها نشان داده نمی شود و این در حالی است که شهدا، ایثارگران جانبازان در زمانی که کشور نیاز به جان، خون و مال داشت، همه چیز خود را فدا کردند.

حجت الاسلام  هنرمند گفت: امروز ما مسئولین هم لازم است حداقل حقوق خانواده شهدا، ایثارگران وجانبازان را به آنها بدهیم و عدالت را در انجام خواسته آنها در موارد چون مسکن، اشتغال و... اجرا کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در ادامه خبرنگاران را دیدبان و پشتیبان کشور، نظام و جامعه دانست و اظهار داشت: خبرنگار و رسانه با مطالبه و پی گیری از مسئولین می تواند نقش مهمی در رفع مشکلات کشور داشته باشد، برای همین برای عملکرد رسانه و خبرنگار بسیار ارزش و اعتبار قائل هستیم.

در پایان با حضور مدیر کل بنیاد و اصحاب رسانه مراسم غبار رویی قبور سرداران شهید زین الدین، صادقی و شهدای۸ سال دفاع مقدس و خبرنگار شهید در گلزار شهدای قم برگزار شد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha