جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار آیت الله ناصری یزدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: موضوع بسیار مهم طرح های انتقال آب استان نباید به هیچ عنوان به نشست و برخاست و نوشتن صورت جلسه خلاصه شود بلکه باید حتما نسبت به اجرای صورت جلسه ها اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، ظهر امروز در دیدار مدیرعامل آبفای استان یزد با تأکید بر ضرورت انجام پیگیری لازم برای انتقال آب به استان یزد، اظهار داشت: الحمدلله خط دوم انتقال آب به یزد از خراسان در نظر گرفته شده که منطقه خوبی است و معارض دیگر نقاط نیست.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با مسئله خط دوم باید اهتمام بیشتری وجود داشته باشد که بتوانیم جلوی به وجود آمدن مشکلات بیشتر در حوزه آب یزد گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: در دیدار با سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) هم بر ضرورت وجود تحرک بیشتر در این موضوع تأکید شد و باید با جدیت تمام نسبت به اجرا و تکمیل این طرح اقدام شود.

آیت الله ناصری یزدی به طرح های انتقال آب از دریای عمان اشاره کرد و گفت: یک طرح توسط بخش خصوصی در حال اجرا است و خوشبختانه هم با سرعت در حال انجام است ولی باید تیم مجزا برای خط دیگر انتقال از دریای عمان در نظر گرفته شود که بتوانند به صورت اختصاصی این موضوع را دنبال کنند.

امام جمعه یزد افزود: موضوع بسیار مهم در ارتباط با طرح های انتقال آب استان این است که نباید به هیچ عنوان این طرح ها را خلاصه به نشست و برخاست و نوشتن صورت جلسه کرد بلکه باید حتما نسبت به اجرای صورت جلسه ها اقدامات لازم انجام شود.

وی گفت: مشکل اصلی استان یزد آب است و تمام تأکیدی که در حوزه انتقال آب به استان یزد صورت می گیرد به دلیل این است که بتوانیم جلوی به وجود آمدن مشکلات بیشتر در حوزه کم آبی را بگیریم.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha