جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد در ابرکوه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امیدواریم خانه نهج البلاغه به عنوان اوّلین اقدام بزرگ استانی در ابرکوه، الگویی برای سایر مناطق استان باشد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی خانه نهج البلاغه در ابرکوه که به عنوان یکی از طرح های به مناسبت اعیاد ذی الحجه برگزار شد، عنوان کرد: مصادیق باقیات الصالحات امروز انجام کارهایی از جمله راه اندازی خانه نهج البلاغه است.

وی با تأکید بر این که مردم باید با روش و منش و سخنان فوق العاده مولا علی(ع) آشنا شوند، اظهار امیدواری کرد: خانه نهج البلاغه به عنوان اوّلین اقدام بزرگ استانی در ابرکوه، با هدف تحقّق اهداف منظور شده، الگویی برای سایر مناطق استان باشد. 

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی، امام جمعه ابرکوه هم در این آئین با بیان اینکه نهج البلاغه کتابی مافوق کلام مخلوق است، اظهار داشت: انس و الفت با نهج البلاغه نجات جامعه را تضمین می کند.

وی از حمایت همه جانبه از احداث خانه نهج البلاغه خبر داد و مسئولین را نیز به همراهی و حمایت دعوت کرد و افزود: احداث خانه نهج البلاغه در راستای صیانت بخشی به سلامت معنوی و اخلاقی جامعه و رشد و بالندگی معارف علوی است.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: لازمه داشتن جامعه علوی و پیروان مکتب ولایت وجود چنین مراکزی و مبیّن و مفسّر بیانات امام علی (ع) است که نیاز به آن کاملاً محسوس است .

حجت الاسلام آقائی، مسئول خانه نهج البلاغه ابرکوه نیز با بیان اهداف و چشم انداز تأسیس این خانه، خاطرنشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع در سه طبقه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد  تومان به زمین زده شد و در مدت یک سال ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha