پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسکن

حوزه/ برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به نقد و بررسی پیرامون برنامه های دولت برای کنترل بازار مسکن اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی ضمن مروری بر  اقدامات دولت برای حل مشکل تامین مسکن در ایران به بررسی دلایل افزایش قیمت زمین و مسکن طی سال ها و ماه های اخیر می پردازد.

در این برنامه ضمن واکاوی اقدامات دولت و مجلس برای کاهش قیمت‌ها از جمله مالیات بر خانه‌های خالی و ورود معاملات مسکن به بورس، وظایف قانونی دولت‌ها بنا بر قانون اساسی در تامین مسکن نیازمندان، اقدامات انجام‌شده پس از انقلاب نظیر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و موفقیت طرح مسکن مهر و بررسی یکی از این پروژه‌ها از نزدیک مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

نگاهی به طرح وام ودیعه مسکن برای کمک به اجاره‌نشینان و مروری بر وضعیت طرح اقدام ملی مسکن و میزان پیشرفت آن از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه به شمار می رود.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد چهارشنبه ۲۲ مرداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات ۰۶:۰۰، ۱۳:۰۰ و ۱۸:۰۰ و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات ۰۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ و جمعه ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha