جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم اختتامیه دوره مقدماتی مکالمه عربی

حوزه/ حجت الاسلام بیگدلی در مراسم اختتامیه دوره مقدماتی آموزش زبان عربی از برگزاری دوره تکمیلی فراگیری زبان عربی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام مصطفی بیگدلی صبح امروز در مراسم اختتامیه دوره مقدماتی آموزش زبان عربی مدرسه علمیه شیخ الاسلام با بیان اینکه زبان عربی به عنوان زبان کتاب جاودانی الهی وجه مشترک میان مسلمانان جهان است، اظهار کرد: در سال تحصیلی برنامه های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است که از مهمترین آنها توجه جدی به موضوع زبان آموزی طلاب  می باشد.

مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام بیان کرد: طلاب این مدرسه علمیه براساس علاقه خودشان و به صورت داوطلبانه در دوره مقدماتی آموزش زبان عربی شرکت کردند و به مدت ۲۱ روز مداومت به یادگیری زبان عربی داشتند که باید تمرین در این زمینه را به صورت جدی در برنامه های روزانه خود قرار دهند تا آموخته هایشان ملکه شود.

وی ادامه داد: کاربردی بر قواعد عربی که قبلا به صورت تئوری آموخته بودند، انتقال تجربیات، بررسی نقاط قوت و ضعف و افزایش انگیزه برای استمرار فراگیری مکالمه عربی از مهم‌ترین اهداف این دوره بود.

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: دوره برگزار شده، دوره مقدماتی بوده و نیاز به یک دوره تکمیلی نیز دارد که ان شاء الله با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک دوره تکمیلی آموزش زبان عربی در قزوین برگزار خواهد شد.

وی در پایان از زحمات استاد دوره، حجت الاسلام یاسر عباسی که از قم قبول زحمت کردند و همچنین از تلاش های بی دریغ  کادر مدرسه به ویژه حجت الاسلام موسی اسحاقی که در برگزاری منظم کلاس ها نقش ویژه ای داشتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رعنا IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    اموزش زبان عربی