سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 913744
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
تصاویر / برگزاری نماز جمعه همدان بعد از 4 ماه تعطیلی

حوزه / امام جمعه همدان گفت: بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز جمعه در همدان و برخی شهرهای استان اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از زحمات کادر پزشکی و درمانی استان در مقابله با کرونا، اظهار داشت: بنا بر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و عدم برگزاری نماز جمعه در مناطق پر خطر و وضعیت قرمز، نماز جمعه این هفته در شهرهای بهار، لاله‌جین، صالح‌آباد، تویسرکان و مهاجران برگزار نخواهد شد.

وی افزود: بر این اساس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز جمعه در شهرهای همدان، اسدآباد، ملایر، قهاوند، جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، اسلام شهر آق گل، نهاوند، گیان، فیروزان، کبودرآهنگ، گل تپه، فامنین،  شیرین سو، رزن و دمق و درگزین اقامه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: نمازگزاران عزیز لازم است تا با رعایت کامل موازین بهداشتی و استفاده از ماسک، دستکش، سجاده شخصی در نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha