جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمود ابوترابی - مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران از تحصیل ۲ هزار و ۵۰۰ طلبه در ۲۴ مدرسه علمیه و برگزاری مصاحبه داوطلبان ورود به حوزه استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با اشاره به این که در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ طلبه در ۲۴ مدرسه علمیه استان مشغول تحصیل هستند، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته در حال حاضر طلاب علاقه مند می توانند درس خارج را نیز در  استان بگذارنند.

آغاز ماراتن داوطلبان ورود به حوزه

مدیر حوزه علمیه مازندران در ادامه از برگزاری مصاحبه داوطلبان ورود به حوزه استان خبر داد و گفت: به دلیل شیوع کرونا، امسال مصاحبه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت غیر متمرکز در مدارس برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مصاحبه داوطلبان از شنبه هفته گذشته در مدارس علمیه استان آغاز و تا اوایل شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که مصاحبه هر داوطلب در همان مدرسه ای که ثبت نام کرده، صورت می پذیرد، خاطرنشان کرد: در این جلسه مباحث علمی، اخلاقی و همچنین مشاوره ای مورد بررسی و سنجش قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنان خود افزود: با تلاش های صورت گرفته از سوی مدارس علمیه، استقبال  علاقه مندان به تحصیل در حوزه علمیه امسال افزایش مناسبی داشته است.

طرح میثاق طلبگی پس از بازگشت شرایط عادی برگزار می شود

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که داوطلبان پس از مصاحبه مقدماتی در مدارس و کسب امتیازات لازم، به حوزه استان معرفی می شوند، خاطرنشان کرد: داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله باید در طرح میثاق طلبگی که پس از بازگشت شرایط عادی برگزار می شود، شرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha